Monday, September 08, 2008

真心无奈
多心都为了爱
我坐在这
傻傻的发呆
我仍依赖
你纯纯的爱

我心还在
爱你的人还在
苦苦等
想哭哭不出来
无心伤害
你应该明白

爱太多空隙受伤容易
互信互爱才是唯一
对你的付出都放在心里
我始终这样珍惜我怎么会忘记

feel so sorry, baby i'm so sorry
i never meant, i never meant to hurt you
无心伤害
你应该明白

feel so lonely, baby i'm so lonely
do you know, i need you to come back
are you alright, 请快点回来

真心仍在
与你永不分开
这一生
只愿和你相爱
与你同在
只为你等待

爱是纯真爱是无恨
不在乎怎么会痛苦万分
我真的太笨不懂心疼
baby please come back

feel so sorry, baby i'm so sorry
i never meant, i never meant to hurt you
无心伤害
你应该明白

feel so lonely, baby i'm so lonely
do you know, i need you to come back
are you alright, 请快点回来 (i miss you tonight)

No comments: